sobota, 5 grudnia 2015

ZAKUPY W GALERII / MINI HAUL

Hej!
Dziś wybrałam się do galerii w końcu odświeżyć moją szafę (i nie tylko) po długim, długim czasie. Cały czas ten wyjazd był odkładany, lecz dziś nareszcie nastał dzień, w którym plany o zakupach się spełniły! :)
Pokaże wam kilka rzeczy, które kupiłam, choć w sumie nie jest ich za dużo.
Więc zapraszam! :)

1.KoszulaTa koszula jest ze sklepu Sinsay. Cena-49,99 zł.
Ma fajny, ciemny kolor. Właśnie takiej koszuli mi brakowało.


2. Bluzka(1)
Ta bluzka również była kupiona w Sinsay. Mimo,iż materiał jest lekko prześwitujący, jak na razie świetnie się prezentuje :) Cena promocyjna - 9, 99 zł




3. Bluzka (2)Szczerze mówiąc, dość sporo czasu zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki. I jak się okazało-kupiłam ją w ostatnim momencie. Kolejna z ubrań, a zarazem ostatnia z nich, była kupiona w tym samym sklepie- Sinsay. Cena promocyjna - 9,99 zł




4. Pierścionki

Je znalazłam w sklepie House. Widniały tam one za ok. 16 zł. Nie sposób było ich nie wziąć :)
(Jednego tu nie ma, ponieważ oddałam go siostrze)














5. Maseczki z firmy Ziaja

Są cudowne, raz już kiedyś miałam jedną maseczkę z ich firmy, dziś kupiłam kolejne dwie. Jedna kosztuje 1,70 zł, więc za dwie zapłaciłam
3,60 zł :)






6. Naszyjnik
Naszyjnik kupiony  z sklepie Sinsay. Cena  promocyjna - 5,99 zł



To dziś na tyle. Napiszcie w komentarzu, czy zakupione przez mnie rzeczy są godne uwagi, czy raczej byście ich nie kupiły? :) Pochwalcie się jakimiś swoimi zdobyczami. Trzymajcie się! :)

1 komentarze:

  1. Kocham te maseczki z Ziai <3

    Zapraszam na nowy post :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń

 

patiiixxx Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang