piątek, 21 sierpnia 2015

2 KSIĄŻKI ORAZ DWA FILMY - ZNAJDŹ COŚ DLA SIEBIE!


Hejka.
W dzisiejszym poście pragnę polecić wam 2 książki, które sądzę, że są warte przeczytania i 2 filmy, które sama obejrzałam oraz sądzę,że są warte uwagi. Dziś w kategorii książek postawiłam bardziej na motywację dla ludzi, którzy jej potrzebują. Zastanawiałam się, czy nie robić takiego czegoś co miesiąc. Co wy na to? 


KSIĄŻKI

Demi Lovato 
,,Bądź swoją siłą 
przez 365 dni w roku''


Kupiłam tę książkę na początku roku, ponieważ jedna strona jest przeznaczona na jeden konkretny dzień przez cały rok. Każdego ranka, gdy wstaję czytam dany cytat i od razu łapię motywację na długi czas. 

• Anthony Robbins
,,Obudź w sobie olbrzyma''


Kawał potężnej lektury. Na pewno potrafi zmienić życie, podejście do niego, kontakty z innymi. Pozwala docenić to co się ma i uwierzyć,że można osiągnąć wiele.

FILMY

,,Jump Street 21''

Przyznam,że zaledwie 5 dni temu obejrzałam ten film. 
Cały film siedziałam wgapiona w ekran podziwiając jak świetną robotę wykonał twórca. Film widnieje w kategorii 
-Komedia Kryminalna
-Akcja
Na zmianę się śmiałam oraz płakałam.

,,Sposób na głupka''

Niby komedia romantyczna, lecz tylko koniec mnie wzruszył.
Większość filmu bardzo przeżywałam gadając do ekranu, haha.


Dziękuje, za przeczytanie posta bardzo się starałam nie polecić wam byle czego. 
Napiszcie w komentarzu czy podobają wam się tego typu posty. Chcielibyście taki co miesiąc? :) 
Trzymajcie się. Do zobaczenia!


3 komentarze:

  1. Książkę Demi czytałam, faktycznie jest bardzo motywująca, daje chęć do życia i do pracy nad sobą. Fajnie, że są też nawiązania do problemów, które miała Demi. Co do drugiej książki i filmów to nie widziałam, ale opis mnie zachęcił!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że opisem zaciekawiłam czytelnika! :)

      Usuń

 

patiiixxx Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang